Jump to content
Sign in to follow this  
TeTris

Suplementacja zimą

Recommended Posts

Mamy już prawie zimę. Niedługo nastanie ten radośnie nastrajający do życia okres, gdy wychodząc z domu i do niego wracając jest ciemno. Dodatkowo przeważnie szaro,buro i zimno przez co ciężej zmotywować się do działania i najchętniej zapadlibyśmy w sen zimowy, aby obudzić się na wiosnę. Jak walczycie z tym chronicznym brakiem chęci do CZEGOKOLWIEK?? Jakie suplementy stosujecie? 🤔

W kolejnym poście może podziele się suplementami, które sam stosuje i jakimiś lifehack'ami 😌

Edited by TeTris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeń szeń, jakiś stack witaminowy, ale podstawą jest omega3+wit.D3+wit.K2.

Do tego dużo ruchu (sportu) ;)

To mój przepis na nieśmiertelność 😂

W zimę zwiększam też podaz kaloryczną ze zdrowych tłuszczów na rzecz węglowodanów;)

Edited by Al B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O poranku zwiękaszam ilość tłuszczy. Len + migdały itd. Co do suplementacji, witamina C + D3 i jak najczęściej uciekam z miasta, przez ten smog nie da się normalnie funkcjonować.
Al B czyli suplementujesz jedną kapsułkę z tymi wszystkimi witaminami?        

Znam faceta, który przy chiwlach słabości dożylnie suplementuje żelazo i widzi znaczną poprawę sił witalnych.

PS. Tetris jestem zainteresowany Twoimi suplementami. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardowo żeń szeń i witamina D od kilku lat. Od kiedy oddaję krew to zażywam też witaminy dla kobiet w ciąży (falvit mama czy jakoś tak), uzupełniają braki w mikro i makroelementach jak głupie - poleciła mi lekarka na uzuełnienie żelaza. 

Poza tym owoce cytrusowe i kiszone warzywa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gladiator generalnie to wyglada u mnie tak, ze wcinam bodymax sport 2tabsy plus omege3 z witd3 ik2 z olimpa w jednej tabletce, najlepiej do jajecznicy, poniewaz witaminy najlepiej rozpuszczaja sie w tluszczach ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto zainteresować sie witaminami B.Zwlaszcza B6 , B12 i biotyną....

Magnez  wiadomo jest idealny na skurcze i zmeczenie plus żelazo.

Jest jeszcze mityczna PABA, jednak ja tam po stosowaniu nie widziałem efektów polepszenia skory, włosów i paznokci.

Spróbuj  też soku  z buraków☺

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

raz dziennie dodaje do picia sproszkowany młody jęczmień. Internet powiada, że to cudowny produkt na wszystko.

Łykam tez witaminy i minerały, koniecznie Olimp, bo nazwa jest spojna z moim polem świadomości;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest coś takiego jak kwas l-askorbinowy i przyznam, że skurczybyk jest naprawdę dobry. Ja jestem gościem, który chorował zimą dosłownie co kilka tygodni - najczęściej jakieś anginy, anginy ropne czy inne przeziębienia. Już pomijam fakt, że człowiek zimą jest zmęczony i nic mu się nie "kce". Tymczasem ten kwas naprawdę zadziałał i daje kopa. Kwas l-askorbinowy to po prostu Witamina C w sporej dawce. Wsypujemy plastikową łyżeczką do przegotowanej letniej wody, mieszamy aż się rozpuści i pijemy - doznania dosyć nieprzyjemne, bo wykrzywia na wszystkie strony ale warto. Szczególnie poleca się ten kwas dla sportowców - stosowanie zapobiegawczo może nawet do 50% zmniejszyć ryzyko zachorowania. No na mnie działa, polecam spróbować, tylko żeby nikt tego potem nosem nie wciągał bo łatwo pomylić :D 

Znalezione obrazy dla zapytania kwas l-askorbinowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używam wit b6, cynku i magnezu. Zauważyłem znaczną poprawę jeśli chodzi o siły witalne zaraz po przebudzeniu. Co do odporności, ładuje w siebie wit C i D3. Polecam również pokrzywę :D Jak napisał wyżej Dobrodziej, owoce cytrusowe. Zazwyczaj dodaje świeże owoce do owsianki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łyżka kurkumy z odrobiną pieprzu pod język działa świetnie :) Bardzo stabilizuje nastrój i ten efekt to raczej nie placebo :D Są też tabletki z kurkuminą, ale podobno surowa kurkuma podjęzykowo wchłania się o wiele lepiej.

 

Magnez + witamina B6 bardzo poprawia jakość snu. Są różne formy magnezu (mleczan, jabłczan, cytrynian itd.) podobno jabłczan jest jego najlepiej przyswajalną formą :)

 

Polecam Yerba Mate zamiast kawy z rana. Daje więcej energii i sama w sobie zawiera sporo witamin.

 

I oczywiście nieśmiertelny żeń-szeń :) Używam tego w brązowym pudełku z Olimpu, poza żeń-szeniem jest tam też zestaw witamin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, Bulletproof napisał:

Łyżka kurkumy z odrobiną pieprzu pod język działa świetnie :) Bardzo stabilizuje nastrój i ten efekt to raczej nie placebo :D Są też tabletki z kurkuminą, ale podobno surowa kurkuma podjęzykowo wchłania się o wiele lepiej.

Możesz rozwinąć myśl? Nigdy nie słyszałem o działaniu kukurminy a trochę się interesuję tematem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.